VERZENDEN


UW UITGAANDE BEDRIJFSCOMMUNICATIE ELEVTRONISCH, DAT IS ONS DOEL

DIRECT ELEKTRONISCH ZAKENDOEN

Uw handelspartners willen elektronisch zaken doen. Uw systeem is echter niet in staat documenten af te leveren in het, door de handelspartner gewenste, formaat. Het voldoen aan de verschillende formaten die gevraagd worden door de diverse financiele pakketten gebruikt door uw handelspartners is een opgave.

Globiq bied hulp met één adres voor alle conversies.

Vaak kan uw ERP systeem PDF documenten aanmaken en direct versturen per e-mail. Samen met Globiq richt u het conversieoverzicht voor alle handelspartners in. Vanuit uw finaniciele systeem verzonden documenten worden door Globiq vertaald naar het gewenste elektronische formaat van de klant. Globiq verzorgt de communicatie met de klant en levert de PDF met gewenst elektronisch formaat af.

Doordat Globiq werkt met de output van uw huidig financieel systeem is de aanschaf van additionele hard- of software niet nodig. Onze pragmatische oplossing zorgt ervoor dat u zeer snel naadloze aansluiting vind bij de wensen van uw handelspartners.

Volledig elektronisch zakendoen zonder onnodige investeringen.

Verzenden FAQ’s

Hoe werkt het?
Globiq koppelt rechtstreeks met uw (financiële) systeem. Uw uitgaande data wordt verzonden naar het Globiq platform. U communiceert alleen met Globiq. Wij vertalen uw bericht in het gewenste digitale formaat van al uw handelspartners. Globiq levert het vertaalde bericht af via het door uw handelspartner gewenste communicatiekanaal. U heeft realtime inzicht in de afleverstatus van de berichten.
Wat levert het op?
U bespaart direct op papier, printkosten en porto. U bouwt een betere relatie op met uw handelspartner omdat uw handelspartner elektronische documenten goedkoper kan verwerken. Uw berichten zijn sneller op de plaats van bestemming, en u levert een bijdrage aan een beter milieu.
Welke techniek wordt gebruikt?
Globiq gebruikt de bewezen betrouwbare database technologie van Oracle voor het beheren van uw gegevens. Desgewenst ontsluiten wij uw gegevens met behulp van een webportaal geschreven met Oracle Application Express. Voor vlotte en correcte gegevens herkenning gebruiken wij de OCR software ABBYY FlexiCapture. Onze servers draaien op het Amazon Web Services platform in het Ierse rekencentrum. Globiq heeft eigen componenten ontwikkeld die de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van onze diensten garanderen.
Wie heeft er toegang?
Dit bepaalt u. De veiligheid van uw data staat voorop. Ontsluiting vindt plaats op een manier die past binnen uw werkwijze en die de juiste mensen van de juiste informatie voorziet.
Wat kost het?
Het aanmaken en afleveren van een document is mogelijk vanaf 20 eurocent. U betaalt een basisprijs voor het gebruik van de software en u betaalt voor het afleveren van een document. De prijs voor het afleveren varieert per communicatiekanaal. Globiq helpt u graag met het berekenen van uw jaarlijkse besparing.
Welke techniek wordt gebruikt?
Globiq gebruikt de bewezen betrouwbare database technologie van Oracle voor het beheren van uw gegevens. Desgewenst ontsluiten wij uw gegevens met behulp van een webportaal geschreven met Oracle Application Express. Voor vlotte en correcte gegevens herkenning gebruiken wij de OCR software ABBYY FlexiCapture. Onze servers draaien op het Amazon Web Services platform in het Ierse rekencentrum. Globiq heeft eigen componenten ontwikkeld die de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van onze diensten garanderen.
Wie heeft er toegang?
Dit bepaalt u. De veiligheid van uw data staat voorop. Ontsluiting vindt plaats op een manier die past binnen uw werkwijze en die de juiste mensen van de juiste informatie voorziet.
Hoe krijg ik mijn klanten mee?
Globiq zorgt naast de verwerking van uw uitgaande documenten ook voor de 'onboarding' van uw klanten. Wij lichten uw klanten voor met heldere brochures en interactieve presentaties. Wij helpen u om uw klanten te overtuigen van de voordelen van elektronische communicatie.
Hoe weet ik dat het veilig is?
Globiq geeft de hoogste prioriteit aan veiligheid. Wij beheren die continue en pro-actief. De verbinding met het Amazon Web Services datacenter verloopt via versleutelde SSL verbindingen. Daarnaast maken we gebruik van aanvullende encryptie voor het opslaan van uw gegevens.
Wat is het stappenplan?
U neemt vrijblijvend contact met ons op. Samen met u bekijken we hoe wij uw uitgaande documentenstroom kunnen automatiseren. Tijdens een korte testperiode controleren we het aanleveren van uw gegevens uit uw (financieel) systeem. Uw aangeleverde gegevens zetten we om in elektronische documenten. U controleert de opmaak en inhoud van de documenten. Zodra dit succesvol verloopt nemen wij contact op met uw klanten om hen te vragen op welke manier zij hun documenten voortaan willen ontvangen.
 

PROBEER HET


Daag ons uit met uw probleem. Globiq kan direct en zonder kosten u een voorbeeld geven hoe de oplossingen die geboden worden, kunnen werken voor u. Neem contact op en vraag geheel vrijblijvend een demostratie aan van onze service.


Neem contact met ons op